Παρασκευή 3 Μαΐου 2013

Αποκάλυψη για τις νέες 911 Turbo και Turbo S

                        

Το 2013 σηματοδοτεί τη συμπλήρωση μισού αιώνα από την παρουσίαση της πρώτης 911 και 40 ετών από την πρεμιέρα της πρωτότυπης 911 Turbo. Η Porsche δεν θα μπορούσε να βρει λοιπόν καλύτερη ευκαιρία για το λανσάρισμα των νέων 911 Turbo και Turbo S. Οι Γερμανοί έδωσαν το καλύτερό τους εαυτό προκειμένου να ετοιμάσουν ένα μοντέλο που συμπεριφέρεται τόσο στην πίστα όσο και στο δρόμο σαν να βρίσκεται στο… σπίτι του.
Βελτιωμένη σε όλους τους τομείς, από τον κινητήρα μέχρι τα αεροδυναμικά βοηθήματα, η νέα 911 Turbo υπόσχεται μοναδική οδηγική εμπειρία στους λίγους τυχερούς που θα εκταμιεύσουν 162.000 ευρώ (195.000 για την Turbo S – τιμές στη Γερμανία) προκειμένου να την αποκτήσουν από τον προσεχή Σεπτέμβριο και μετά.
Αρχίζοντας από την «καρδιά» της νέας υπερτροφοδοτούμενης Porsche, ο επίπεδος εξακύλινδρος 3.8 με δύο turbo αποδίδει 520 PS στην 911 Turbo και 560 PS στην S. Η ροπή μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός νέου συστήματος τετρακίνησης (PTM). Η Porsche υποστηρίζει ότι πλέον κατανέμεται μεγαλύτερο ποσοστό της ροπής στους εμπρός τροχούς, όταν αυτό κριθεί απαραίτητο. Σε συνδυασμό με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη PDK, η 911 Turbo με το προαιρετικό πακέτο Sport Chrono επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,2 sec. Πιο γρήγορα δηλαδή από την προηγούμενη 911 Turbo S. Η τελευταία χρειάζεται 3,1 sec για την ολοκλήρωση της σχετικής διαδικασίας. Η τελική ταχύτητα και για τα δύο μοντέλα είναι 318 km/h.
Η 911 Turbo εξοπλίζεται με λειτουργία start/stop, η οποία ενεργοποιείται πιο γρήγορα. Μαζί με το νέο σύστημα θερμικής διαχείρισης του κινητήρα και του κιβωτίου, συμβάλουν στον περιορισμό της μέσης κατανάλωσης στα επίπεδα των 9,7 lt/100 km (κοινή και για την Turbo S).
Οι νέες 911 Turbo φέρουν σύστημα τετραδιεύθυνσης που στρίβει και τους πίσω τροχούς μέχρι 2,8 μοίρες, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Έως τα 50 km/h, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός. Έτσι η 911 Turbo αντιδρά πιο άμεσα στις καμπές αλλά επίσης διευκολύνονται οι μανούβρες και το παρκάρισμα. Σε ταχύτητες άνω των 80 km/h, το σύστημα στρίβει τους πίσω τροχούς παράλληλα με τους εμπρός. Αυτό επιδρά ως εικονική επιμήκυνση του μεταξονίου, καθιστώντας την Porsche ακόμη πιο σταθερή στις υψηλές ταχύτητες και προσφέροντας πιο ομαλή αλλαγή κατεύθυνσης.
Οι σχεδιαστές της Porsche εξέλιξαν ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα για τη νέα τους κορυφαία 911. Τόσο το εμπρός σπόιλερ όσο και η πίσω αεροτομή μπορούν να ρυθμιστούν σε τρεις θέσεις, ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού. Για απόλυτες επιδόσεις, τα σημεία του εμπρός σπόιλερ εκτείνονται πλήρως, όπως και το ύψος της πίσω αεροτομής. Έτσι αυξάνεται η κάθετη δύναμη και το γερμανικό supercar είναι σημαντικά ταχύτερο στην πίστα (κατά 2 sec στο Νίρμπουργκρινγκ).
Οπτικά, η Turbo ξεχωρίζει από την Carrera 4 χάρη στο φαρδύτερο κατά 28 mm πίσω μέρος, τους μεγάλους τροχούς των 20 ιντσών, ενώ τα νέα φώτα τεχνολογίας LED είναι στάνταρ στην 911 Turbo S και προαιρετικά στην Turbo. Το ίδιο ισχύει για το σύστημα περιορισμού των κλίσεων του αμαξώματος (PDCC) και τα κεραμικά φρένα. Το εσωτερικό είναι δανεισμένο από την Carrera, με ορισμένες διαφοροποιήσεις, όπως η διχρωμία στις δερμάτινες επενδύσεις και τα πλήρως ρυθμιζόμενα sport καθίσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου